Круглий стіл «Що зробити, щоб давати дитині не тільки знання, а розвивати, вчити мислити та здобувати життєві навички?»

Керівникам дошкільних
та загальноосвітніх навчальних
закладів м. Києва

4 грудня 2014 року о 14.00 в Інституті післядипломної педагогічної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка (проспект П. Тичини, 17) відбудеться круглий стіл на тему: «Що зробити, щоб давати дитині не тільки знання, а розвивати, вчити мислити та здобувати життєві навички?».

Для участі у роботі круглого стола запрошуються керівники, заступники директора початкової школи, педагоги, психологи та методисти дошкільної і початкової освіти.

Заступник директора
з навчально-методичної роботи О. В. Кочерга

Офіційне запрошення (PDF)


Круглий стіл » Що ми можемо зробити, щоб не просто готувати дитину до школи, а розвивати, вчити мислити та здобувати життєвих навичок?!», 04.12.2014 на базі Інституту післядипломної педагогічної освіти, в. Тичини, 17 (Громадська Рада при Міністерстві освіти і науки України спільно з Київським Університетом ім. Б. Гринченка, Громадською організацією «Колегіум аналітиків»).

Місце проведення: Інститут Післядипломної педагогічної освіти (м. Київ, в. Тичини, 17)

Час: 14-00

Запрошені: методисти методичних районних центрів, відповідальні за початкову і дошкільну освіту; працівники кафедр дошкільної та початкової освіти Педагогічного Інституту; методисти районних центрів (голови методичних об’єднань) м. Києва з питань дошкільної і початкової середньої освіти; заступники директора початкової школи; завідуючи дитячими садками; керівники приватних установ і розвивальних центрів.

Мета: обговорення можливостей створення активного життєвого простору і узагальнення думок та ідей щодо зазначенної проблеми.

Завдання: мобілізація та активізація учасників щодо вирішення питань створення активного розвиваючого простору для зростання дитини

Модератори заходу: Чуприна Н. В., Заднепровська А., Ковальчук В. І.

Формат: основна частина, фасилітаційна сесія

Виступаючі:

  1. Київський університет ім. Б. Грінченка
  2. Кочерга Олександр, заступник директора Інституту післядипломної педагогічної освіти, кандидат псих. наук
  3. Ковальчук Василь, заступник директора з науково-методичної роботи Інституту післядипломної педагогічної освіти
  4. Кафедри дошкілля, початкової школи Педагогічного інституту
  5. Чуприна Наталія, начальник відділу аналітики і прогнозування УЦОЯО, виконавчий директор з питань освітньої діяльності Громадського об’єднання «Колегіум аналітиків», член Громадської Ради при МОН України, член Експертної Ради ГО «Всеукраїнський Конгрес Батьків України»
  6. Горський Андрій, Голова Комітету дошкільної освіти і освіти дітей з особливими потребами Громадської Ради при МОН,
  7. Заднепровська Алла, директор консалінгової коучингової компанії Алли Заднепровської «Живє діло», консультант по управлінню СМС (амстердармський стандарт), коуч організаційного розвитку (Сертифікат Європейскої Федерації Коучів), автор тренінгу для освітян «Коучинговий підхід: від менеджменту до лідерства»
  8. Грединарова Олена, директор школи «ЕйдоС», кандидат псих. наук, викладач ТРИЗ, доцент кафедри практичної психології Запоріжського національного університету, автор схеми-моделі ФСП в ТРИЗ-педагогіці.
  9. Чепурний Геннадій, кандидат псих. наук, керівник Центру освітніх технологій «Школа Ейдотехніки», президент Асоціації розвитку творчої особистості «ВАРТО», член правління Громадського об’єднання «Всеукраїнський Конгрес Батьків України»
  10. Кандибур Георгій, керівник Центру дошкільної і початкової шкільної підготовки, м. Дніпропетровськ, автор розробки «Школа, яка змінить світ»
  11. Постольник Олена, керівник культурно-моральної школи «Єдність», м. Дніпропетровськ
  12. Слинько Олександра, інструктор оздоровчої програми «ХАДУ»

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *