ГогольFEST 2015: дитяча програма

Для дітей та тих, хто працює з дітьми.

Більш детальна інформація — на сайті фестивалю.

Дата Подія
24.09

16.00 – 17.30

Майстер-клас  з розвитку критичного мислення учнів.

Учасниками майстер-класу можуть стати викладачі, батьки, ті, хто працює з дітьми та молоддю.

Як зробити читання текстів цікавим для учнів? Як навчити дітей відрізняти факти від думок та розвивати свідому мисленнєву діяльність? Як вберегтися від маніпуляцій? Чому школа не навчає ставити запитання і як це виправити? Відповіді на ці та інші запитання, а також практичні інструменти з актуальних проблем інноваційного навчання  можна отримати під час нашого майстер-класу.

Проводять автори програми та посібників «Основи критичного мислення» О.Пометун, І.Сущенко, І.Баранова

19.09

12.00 – 13.30

Презентація  нової програми  для дітей 3-4 років життя: «Дошкільнятам – освіту для сталого розвитку».

Презентація пропонується для вихователів ДНЗ, батьків та всіх зацікавлених.

Під час презентації учасники познайомляться з принципами нової програми, методикою  роботи, особливостями організації програми у дитячому садку.

Проводить презентацію автор програми  Н.Гавриш

 

19.09

13.30 – 14.30

«Дарувати радість»

Зустріч для дітей 4-6 років з програми  для дітей: «Дошкільнятам – освіту для сталого розвитку».

Щодня з нами відбуваються різні події: одні — нас тішать, інші — засмучують. Добре, якщо в нас є можливість дарувати радість іншій людині не лише добрим поглядом, лагідним словом, подарунком чи послугою.

Після зустрічі діти зможуть

—        пояснювати, як можна подарувати радість іншій людині;

—         вітати інших подарунками та добрими діями;

—         виготовляти невеличкі подарунки самостійно.

19.09

14.30 – 15.30

«Як зробити Землю щасливою»

Зустріч для дітей 7-12 років за програмою курсу «Уроки для сталого розвитку»

Після зустрічі діти зможуть:

—        сформувати уявлення про основні екологічні проблеми планети і причини їх виникнення;

—        зрозуміти цінність природи для життя людини;

—        встановити взаємозв’язки між способом життєдіяльності людини і станом навколишнього середовища;

—        визначити і висловлювати власну позицію щодо забруднення довкілля і своєї участі у справі збереження навколишнього середовища

Під час зустрічі діти розмовлятимуть про стиль життя – свій та своєї родини, дії, які можна зробити вже зараз для довкілля, малюватимуть, досліджуватимуть, прийматимуть рішення.

 

 

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *